Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Frida - 26 oktober 2011 21:23

Haii.


idag har varit en jättebra dag. Har skrattat massor hela dan. Började med att se någon film på svenskan. Otroligt äckligt när det plötsligt kommer upp en blodig grismagen. Uhää. Vet inte riktigt vad jag tycker om filmen. Inte direkt något man sätter sig och ser en fredagskväll men den var ändå lite bra i alla fall. Hade massor CAD-sen. Gick väl hur som. Bra ända tills jag kom till någon coil sprial på vinöppnaren. Ni vet den där spiralen man skruvar i. Haha. Haha, så kul man kan ha. Bara för att. Senare efter skolan var jag med Rasmus och Dennis. Skojjigt! Räknade tre mattetal också. Prov imon och vi hoppas på det bästa. Är egentligen inte så himla svårt. Bara att följa reglerna. Då gäller det först och främst att man kan dem men det tror jag att jag kan ganska bra i alla fall. Nu är jag fettrött, lyssnar på musik och har det bra! Tänk, imon är det skola, öppet hus och sedan höstlov. Härligt! 


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards