Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Frida - 11 oktober 2011 21:25

Haii.


Schooolii. Titta vad jag hittade! Studio version äntligen.


Renegade - Paramore


Ny låt som är riktigt bra. Bättre än Monster. Oh ja. Bara för att jag har varit Paramore galning i över tre år och de alltid finns i hjärtat, även om jag  har perioder då jag lyssnar på mycket annat. Och oh ja även för att dem var det första bandet jag blev ritkigt jädra kär i. Innan Paramoretiden var det mesta radio musik och sånt. Kan säga att när jag upptäckte Paramore, det var då min musikstil började utveckla sig och jag verkligen började förstå vad jag gillar. Det är värt att ge nya låten ett försök till lyss i alla fall!


Hairå. 

Av Frida - 11 oktober 2011 20:23

Hej hej!


Idag har det inte hänt så mycket. Kemiprov var väl det som hände i skolan. Gick väl helt okej. Är inte jättenöjd då jag verkligen inte kunde sista frågan men äsch. Det gick i alla fall bra fram tills jag kom till den sista. Vill veta resultatet. Hellst nu på en gång. Får vänta till måndag. Humhum. Sumsum. För att du är speciell. Har känt mig ganska slunkidrutt på eftermiddagen. Har liksom inte haft någon lust till någonting. Satte mig i soffan och läste fastän jag hade kunnat göra något nyttigare. Men ibland behöverman bara få ta det lite lugnt. Boken är dessutom väldigt spännande så lite svårt att hålla fingrarna borta. 


Vill ni veta en sak? Idag fyller bloggen 2 år. Grattis på födelsedagen! Trodde nog aldrig när jag skapade den att den fortfarande skulle vara vid liv två år senare. Men tänk att det är den och jag har inga planer på att lägga av heller. Gillar att skriva av mig lite såhär. Det kändes väldigt konstigt i början att skriva om vad man gjort på dagen och sånt men nu känns det helt naturligt. Haha. Och det är roligt att blanda in lite annat ibland. Kul med något boktips här lite musik där. Precis som jag vill ha min blogg! 


Här skulle det varit någon fin, inte helt nytagen bild. Grejjen är då den att jag har inte så mycket bilder. Det mesta ligger i andra datorn eller på usb:et. Nej fy vettu vad! Haha. Vi säger bara Grattis och god fortsättning!


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards