Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Frida - 13 oktober 2011 21:39

Hei!


Nu ser här mycket annorlunda ut mot förut. Grått och tråkigt kanske ni tycker men mot hösten såhär ska det vara lite mörkare. Helt andra färger mot förut men det gäller att förnya sig lite ibland! Så här jag känner för att ha det just nu helt enkelt och eftersom det är Fridas värld är det klart att Frida ska vara på bilden. Tillåtet att ha bild på sig själv där uppe tycker jag. Ja, nu får det i alla fall vara så här ett tag! 


Hairå. 

Av Frida - 13 oktober 2011 21:20

Hej hej!


Har varit en ganska vanlig dag. Gjorde inget speciellt i skolan. Lite matte och sådant som vanligt. Har ändrat lite utseende här i bloggen. Så som det ser ut nu är dock väldigt tillfälligt. Tyckte inte det blev så fint som jag tänkt mig men var innerligt trött på den gamla. Bilden var himla fin på det jag skapar på webbdesignen men passade inte alls in här. Nej, ska snart ändra till något helt annat. Fy skotta vad kallt det är ute. Vinterjackan åkte fram idag och den satt fint ska ni veta! Huha. Imorgon är det fredag igen, härligt! 


Solen lyser upp, stjärnorna runt om. Även solen har fläckar, men det syns inte ofta. 


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards