Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Frida - 9 oktober 2011 21:54

Hai.


Oj, nästan hel veckan. Hihihaho. Lite obegripligt såhär en söndag. Jaaa. 


Shoreline - Broder Daniel 


Värt en lyss. Såklart annars hade jag inte delat med mig. En lyss. Hihi. Tuggummi och tärningar. Solflöjtar med fjädrar. Euqinox. Finns det ett enda ord i svenska språket som använder sig av bokstaven Q? Tror knappt det. Hur som hellst så måste det vara den ovanligaste bokstaven i svenskan. E är den vanligaste för er som inte visste. 9,9%. A kommer tvåa med 9,3%. Onödigt vetande kallas det. Haha.


Hairå. 

Av Frida - 9 oktober 2011 20:28

Hej hej.


Det här har varit en helt vanlig söndag. Har pluggat kemi idag också för att det var nödvändigt. Hoppas på det bästa på tisdag. Var till mormor och morfar också. Dagens höjdpunkt ar dock varit att jag bakat. Muffins/cupcakes kalla det vad ni vill. Själv tycker jag att det blev små fina konstverk. Kaffesmak förresten. Jag gillar inte att dricka kaffe men tycker att det kan vara gott på andra sätt än just en kopp kaffe. De blev i alla fall goda små bakverk med en snurr topping. Hihi. Imorgon är det måndag igen. Känns bra förutom en sak. Webbdesignen på slutet. Den är så sur så det är inte sant. Själva lektionen är sur för att den ligger sist en måndag och vissa får gå hem istället. Hmhm. Bortsett från den då så är det bra med måndag imorgon även om jag hellre hade haft onsdag! Gillar onsdagar. Tumme upp på dem. 


Varför? Varför inte?

Därför? Därför inte?





Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards