Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Frida - 14 oktober 2011 22:11

Hai.


Är lite fredagstrött tror jag. Lyssnar på hög musik för att det är just fredag. Kan man ju göra de andra dagarna i veckan också men i alla fall. Dagen har varit bra och nu är det helg ige. Bara två veckor till höstlovet och tio till jul! Ska bli jätteskönt med höstlov. Fast först väntar två veckor med mycket pluggande. Ska ägna en hel del tid åt fysiken den här helgen. Är prov nästa fredag och ajg har inte ens börjat sätta mig in i det än. Inte ordetnligt i alla fall. Inte så bra men får skylla mig själv. Har känt mig lat hela veckan och det ska det ändras på nu! Tänkte lägga upp lite höstigabilder men batteriet i mobilen tog slut så det får bli imorgon istället. Ja, måste kanske inte har batteri för att få in bilderna i datorn men den ligger i alla fall och laddar sig nu. 


Jag tittade på en gammal film nyss. Blev otroligt nostalgisk av mig. Hihi. Älskar nostalgi känslan. Kunde inte låta bli att titta på hela heller även om jag bara tänkt titta lite. Är nog sant som någon sa att har man väl börjat titta går det inte att sluta. Även om filmen inte är speciellt bra och fyra timmar lång. Haha. Nu ska jag gå ner, borsta tänderna, gå upp igen, kanske gå och lägga mig, kanske sätta mig vid datorn igen, kanske läsa en bok. Vi får helt enkelt se vad som händer! Förresten har jag extrem jullängtan nu igen. Den kommer alltid den här tiden. Gjorde det i alla fall förra året också. Kommer bli svårt att hålla sig från julmusik och julkalender på höstlovet kan jag säga. Ska kanske ta och bygga upp lika fin julstämning då i år igen precis som förra året. Hihi. 


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards