Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Frida - 25 oktober 2011 21:17

Holi.


För att jag nyss blev kär. Eller egentligen började kärleken växa igår. 


Everything's an illusion - Mayday Parade


Att jag hade glömt av Mayday Parade. Tackar mig själv att jag mindes dem igen härom kvällen. Så värt att lyssna på texten när man lyssnar musik också. Något jag börjat med på senare tid. 


Sleep well, my friend
There will be another moment we'll meet again
Just let it go
Sleep well, goodnight
You're something to remember
I wish that you were here by my side



Holiho!

Av Frida - 25 oktober 2011 20:35

Tjosan.


Sitter här i min ensamhet och skriver nu igen. Inte för att jag känner mig speciellt ensam men i alla fall. Hihi. Endast två dagar kvar till höstlov nu. Härligt! Har varit en vanlig dag bara idag. Umgicks med matteboken efter skolan. Helt okej faktiskt fast jag var otroligt tött kämpade jag mig igenom repetetionsprovet och några uppgifter i boken. Duktigt! A, imorgon är det onsdag. Kantarell! Jag vet fortfarand einte vad kantarell heter på engelska. Det ska jag strax ta reda på. Förresten har jag blivit Zelda-nörd igen. Roligt ju! Fattar inte varför jag bara slutade mitt i spelet förut. Är i alla fall igång nu igen och den här gången ska det bli utklarat. Mys med julen! Vad jag längtar. Hihih. Någon som vet vad god jul heter på franska? eller tyska för den delen? inte jag men det ska jag också strax ta reda på. Efter kantarellen. Haha. Hade kemiredovisningen idag. Då två i min gruppa var borta så blev det som det blev. Haha. Gjorde i alla fall mitt bästa. Tror jag. Hehe. Hare gott igelkott! 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards