Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Frida - 24 oktober 2011 20:23

Haiiii!


För att jag är så glad! Varför är jag glad? Vet inte riktigt, glädjen bar bubblade upp i mig. Värt att sätta på lite musik det gör direkt att man blir lite gladare. Vet att jag alltid tjatar om musik men jag är ganska musikberoende. Speciellt när jag sitter vid datorn. Hihi. Dagen har varit rätt lugn måste jag nog säga. Hade varken fysik eller kemi. Härligt även om jag uttnyttjade tiden till att plugga matte. Har kemiredovisning imon. Det ser jag verkligen inte fram emot! Hua. Ser mer fram emot matteprovet på torsdag i sådana fall! Väldigt konstigt, jag vet. Har pluggat en hel del matte efterskolan också. Kände mig ritkigt amibtiös och duktig ett tag där. Hoppas verkligen det går bra på torsdag! 


Alltså nu när bloggen blivit så bred måste man ju skriva dubbelt så långt för att det ska se långt ut. Det tänker jag inte gör, då får ni vänja er med kortare inlägg. Tänker bjuda på lite musik måndagen till ära. Oooooio. 


Call Me hopeless, but not romantic - Mayday Parade


Tycker det kan bli den 31:a oktober nu. Bara för att. Alltså vad hemskt! Mitt finger har fått jättehud mot en punkt där pennan alltid vilar. Hioo. Nu ska jag njuta av måndagskvällen för en gångs skull. Det gör man ju aldrig så nu är det dags! 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards