Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Now-ow-ow-ow!

Av Frida - 22 januari 2013 20:54

Tjahala!


Hur glad är inte jag idag? Whooop! Skulle jobba med projketarbetet lite idag. Det får gott vänta för jag var för glad för det. Gjorde faktiskt en hel timme igår. Har Now på repeat och är lycklig. Någon som vill gå på Peace and Love i sommar? Enda kravet jag har är att se Paramore! Efter att ha väntat i flera år på att de ska komma dit blev jag liiite lätt glad idag när jag fick höra den nyheten. Whoopiie. Tycker det kan bli april nu och sedan juni direkt. Visste att det hör kommer att bli det ultimata året och det har bara börjat. 


Now - Paramore


If there is a future we want Now-ow-ow-ow! If there is a sommar we want it Now-ow-ow-ow! If there is a Londonresa we want it Now-ow-ow-ow! 


Haidååå! 



 
 
Olivia

Olivia

22 januari 2013 23:27

ÄR HELT ÖVERLYCKLIG ATT DOM ÄR BOKADE. TÄNK DIG STÄMNINGEN!? ALLA KOMMER HOPPA OMKRING OCH HAYLES HÅR KOMMER LYSA UPP HELA BORLÄNGE.
VI SES DÅ OKBRA.

http://radioaktiv.blogg.se

Frida

22 januari 2013 23:46

HOPPAR RUNT OCH ÖVERLYCKAR!!! PAPPA TROR JAG MOTIONERAR, HAN FÖRSTÅR INTE DET HÄR MED MUSIK OCH LYCKA. SES DÄR!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards