Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Frida - 14 januari 2013 22:22

Tjallahao!


Ni vet den där otrevliga känslan mann har i kroppen när man har ett fysik prov framför sig om 10 timmar? Den känslan känner jag nu och den är inte trevlig. Hua. Nästan så jag inte ens orkar bry mig längre. Fysiken är otrevlig, det bara är så. Såg på termometern imorse. -9. Visst helt okej. Gick lite närmare och upptäckte att det visst var en etta framför nian. -19. Inte okej och det var kallt men det är Januari vilket innebär att det snart är sommar. Gillar att skriva långa meningar idag utan pauser, endast för att ni ska få svårt att andas. Nej då, inte vill jag att ni ska dö av syrebrist. Förlåt. Vet ni vad jag är sugen på och har varit i några veckor? Semla! Mums yums. Snart får man äta. Hoihoooo. Har inte tid med det här ska sova. Måste sova. Imorgon är det tisdag. Veckans bottendag. Otrevligt. Alltså perfekt att börja dagen med fysikprov. Alahoa. Mandelkubb och varm choklad. Nej, semla ska det vara så man kan stoppa grädden i chokladen och slippa den. Oh oui! 


Haidoo. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards