Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Frida - 17 januari 2013 22:46

Hai.


Alltså snart tar jag studenten! Jag har varit överpepp på livet hela dagen och det är jättebra. Fått mina nya kompis att fungera. Blå och fin. God natt till samsung nu. Lite sorgligt men den har ändå haft ett bra liv och ska gå vidare nu. Ätit lite glass idag. Glass är hur gott som hellst även när det är vinter. Mums. Ätit popcron för det är min torsdags tradition. Inte pluggat ett dugg. Det är jag värd även om det nyss var jullov. Inte ätit någon apelsin idag. Apelsin är för gott det med. Får sug om jag inte äter en sådan om dagen. Blodapelsin. Godare än vanliga. Imorgon är det fredag o yay. Längtar till alla möjliga tider, platser och händelser just nu. Helgen, tisdag, sportlov, studenten, april. Livet är glatt och jag är verkligen på topp och glad. Höst löv. Verte. Humba lallalla. Cirka 14% av livet är måndagar. Två timmar, 8%. Flyga. Surr surr. Hare gott små igelkottar!


God natt. 



Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards