Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Frida - 16 januari 2013 21:21

Hai.


Mitt namn är Frida hmhmhm. Med melodin från kipper. Äta perioden från förre veckan håller i sig. I alla fall lite grann. Fortfarande väldigt sugen på blåbärspaj i alla fall. Ibland överraskar jag mig själv. Till och med med fysikprov. Fick en självförtroendeboost idag och hoppet för fysiken har återuppstått. Kattamaran och skulder. Min hjärna är ganska tom för tillfället. Tänkte skriva att jag ska lata mig hela veckan och inte göra nåonting. Insåg en sekund senare att jag har något underligt teknikprov på fredag. Annars är det lite lugnt nu. Ordet lugn, det är lite underligt när man börjar fundera. Det är aldrig bra att börja tänka för mycket på ord. Då låter de flesta bara konstigt. Piano. Det är fint tycker jag. Brukar lyssna pianoversion på låtar när jag vill lyssna musik men samtidigt vila öronen. Nu vill jag åka bort. Tänkte skriva utomlands först men det måste nödvändigtvis inte vara utanför Sverige. Faktiskt inte. Tänker på en plats, tänker inte berätta vilken.  


Stop this song (piano version) - Paramore 


Piano är fint. Punkt.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards