Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Frida - 26 januari 2013 22:55

Hai!


Idag har det varit en väldigt lång lördag och imorgon blir det antagligen en minst lika lång söndag. Skrivit lite om svenska uppfinnare och så. Det var tråkigt så la ner ganska snabbt. Tog en tur till Buenos Aires. Med lördagsexpressen. Älskar expressen på lördagar för då är veckans resa med. Kan nog säga att jag aldrig kommer komma till Buenos Aires på riktigt. Rubriken i tidningen var ungefär: Buenos Aires för köttälskare! Känns inte riktigt som den rätta platsen för mig då. Hjälpte mamma att göra äppelpaj. Blev lite besviken på den. Vaniljsåsen var bäst säger vi. I brist på annat satte jag mig och läste om kristendomen lite idag. Har man ändå inget bättre för sig kan man ju börja plugga till provet tidigt. Det var tråkigt. Inga roliga skidor att titta på den här helgen heller. Har verkligen varit en otroligt lång dag det här. Såg på tv. De gjorde någon banantråta. Nä, låter inte så gott tycker jag. Fast det kan ju vara gott. Ska inte säga något när jag inte smakat. Åkte lite bil har jag också hunnit med. Gillar att åka bil. Mer än motorcykel. Nej då, har aldrig åkt motorcykel så kan inte veta om jag gillar det heller. Har dock en känsla av att jag inte skulle passa på en motorcykel. Kan åtminstone inte se mig själv på en sådan. Hu sitter jag här och har så här kul! 



Hai bai! 


Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards