Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Frida - 7 januari 2013 21:34

Hej.


Jag är trött. Zzz. Skolan stod kvar och var sig själv. Kan det inte bara bli sommar. Det här var inget roligt längre. Har tråkigt. Vet inte vad jag ska göra och blir rastlös så fort jag är själv. Det är inget roligt. Vet inte vad som har hänt. Lyckades plugga lite fysik idag med framgång. Måste om jag ska kunna något alls till provet. Sova. Inte ritkgit än men skulle vilja. Vad skulle du ha valt? Läste en bok som hette så en gång för längesedan. Årets bästa bok 2012: Tillsammans är man mindre ensam. Läs den. Ahoo. Gäspljud. Mandelskorpor. Behöver ett organiskt doftljus. Nej, vad jag tröttpratar. Vet inte om det finns något som heter organiskt doftljus men kanske. Doften skulle vara olivlund och paradisäpple. It's dark on the other side of the world. Nej, det är ju mörkt här då bör det vara ljust på andra sidan. Månen. Lyser med sin frånvaro. Det är väl ett konstigt uttryck. Lysa med sin närvaro javisst. Men inte lyser man när man är borta. Japp. Plopp. Mars. 


Hai då och god natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards