Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Frida - 10 januari 2013 21:57

Halo!


Idag var det eländigt. Ett tag. Det gick över sen som tur var. Det har varit så fruktansvärt kallt hela dagen. Var är sommaren? Avgörande faktor när jag väljer kläder på morgonen har blivit ''vill jag frysa idag eller inte''. Råkade ta kall kläder idag och det var inte bra. Jag är i behov av värme. Nu på en gång hellst. Ska köpa värme av pengarna i burken. Det kan man faktiskt köpa. Men tid det går inte att köpa och det har jag ibland för lite av. Pluggade lite fysik idag. Alldeles för lite. Behövde se på tv istället. Behövde verkligen det. Ja. Har börjat se mer och mer på tv igen. Oj. Nu blev inte det här som jag tänkt. Vissa människor borde tänka lite innan de pratar. Août. Har världens jätteambition att lära mig ett nytt språk just nu men ingen motivation alls att plugga fysik. Houp. Det är något jag ångrar. Att jag bara läst två språk i skolan. Skulle gärna nu i efterhand haft ett tredje också. Dock har jag blivit dubbelt så bra på engelska på bara ett år nu känns det som. Positivt. Ibland måste man höja sig själv i det positiva. 


Hai då! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards