Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Frida - 3 januari 2013 21:28

Hei.


Livet är hårt och svårt. Det är i de stunderna man önskar att man vore pensionär. När man får ett hål på fel ställe. Aj. Vill leva i min drömbubbla för alltid och aldrig komma tillbaka. Stoppa igen hålet med det som ska vara där och glömma allting annat. Give me un Ti Bo. Deux Ti Bo. Det där kan ha två olika betydelser. Ingen av er förstår nog någon av dem.  Kanske. Om rätt person kommer hit. Då förstår du bara det. Jag vill att du ska se det för det är den meningen som är viktigast. Sen kan jag ta det andra också. Av en person som är värd det. Jag vill ha sommar. I alla fall i fem månader. Är inne på mitt femte varv Limp Bizkit och en stor skål popcorn. Det blev en sådan kväll idag. Det här var inte lätt men jag ska klara mig. Ända fram till slutpunkten och målet. Och hoppas det står kvar. Ge mig lite tid så når jag fram till slut. Ska skriva ett vykort. Ni som inte brukar få kort vet inte hur kul det är när det faktiskt händer. Till någon som är värd det mer än någonsin. Berättar imorgon om mina konstverk. Lika eleganta som sitt hemland. Vive le France. 


Haidå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards