Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Frida - 13 januari 2013 21:10

Hai.


Miserabel. Visst är det ett ord på svenska också? Jag tror det. Känner mig lite miserabel just nu. Inte för att jag gör det men det skulle gå att säga så. Bestämde redan för flera veckor sedan vad jag skulle göra den här helgen. Plugga. Fysik och konstruktion. Det har jag också gjort. Inte roligt. Åtminstone inte fysiken. Blir bara förvirrad av det. Finns ingen logik överhuvudtaget i fysiken. Det tycker i alla fall inte min hjärna. Varit hos mormor och morfar. Blivit övergödd. Det är snällt av mormor att göda upp mig när jag är där. Åkte lite skidor idag. Det var längesedan, det gick fort, var isigt och jag ramlade mer än en gång. Haha. Inte ramlat i skidspåret på flera år tror jag. Måste till skolan. Tänker för mycket. Skrev lite så försvann det tack vare den mystiska markera knappen. Musik. Måla blommor. Vill ha den där tiden när löven slår ut. Det är fint då och man vet att man har en hel sommar framför sig. Gillar den känslan. Såg nagelmånen idag och drömde om en balkong med vindruvor. Texten och orden. Skulle se på tv idag. Eller rättare sagt jag ville se på tv men tvingade mig fast i fysik boken. Då kom jag på den ultimata idén att hålla mig uppdaterad genom twitter. Förstår inte varför jag inte hittade till twitter tidigare. Gillar den världen. Hejar alltid på Frankrike när jag ser på skidskytte. Sverige räcker ju inte långt och när man ska välja ett annat land blir det lätt. Skrivit mer än jag tänkte mig. Fint. Å haha.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards