Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Frida - 9 januari 2013 22:00

Hai!


Ikväll är jag glad igen. Whoppie. Vill vräka i mig allt godis och alla chips och alla popcorn som finns. Och allt bröd! Glöm inte brödet. Bröd är så väldigt himla gott. Åt baguette idag igen och de frälser mig. Älskar morgonmackorna mamma har köpt. Egentligen någon slags tråkiga pågen limpor men de är goda. OCh inte att förglömma skolans knäckebröd. Förstår inte men det är något speciellt med skolans knäckemackor. Mums. Att vara en fågelvinge och flyga i vinden. Månen är rund ibland, glöm inte det. 

  

Always on the run - Yuksek


Där har ni vad jag lyssnar på ikväll för att jag är glad. Vet inte var min musiksmak tagit vägen. Den har utvecklat sig lite åt ett mystiskt håll. Den är ändå värd en plats här. Och den andra musiken finns kvar. Såklart. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards