Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Frida - 29 januari 2013 23:17

Hej hej.


Såg en film med massa mat och Frankrike. Den ultimata kombinationen för mig. Mysig och bra film. Julie & Julia. La mig i sängen. Sen kom jag på att jag lämmnat datorn på för att skriva lite. Har varit en sunk tråkig dag. Urk, hoppas morgondagen blir bättre. Avskyr projekt. Och designprocessen. Plus svenska uppfinnare. Det är väl ungefär vad som tynger mig just nu. Vilken lättnad det kommer bli när svenska uppfinnare är klar. Ska skriva på den imorgon. Det är snöhimmel. Snön kommer nog bli regn istället. Samtidigt som jag vill att snön bara ska försvinna så fort som möjligt vill jag ha den kvar lite. Bara för att kunna åka skidor. Synd att man inte kan gör det på sommaren. Får kanske helt enkelt ta och köpa mig ett par rullskidor. Vill verkligen prova på hur det är att åka sådana. Farligt dock om man faller. Bäst att ha knäskydd alltså. Allt som har med bold och uppskrapade knän att gör är jag livrädd för. Har aldrig haft ett skrapsår. Det är jag nog ganska ensam om. Nu ska jag ner i bädden.


Bonne nuit! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards