Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Frida - 27 januari 2013 22:32

Tjos.


Här sitter jag och pepprar peppar över april. Kan inte tiden till april flyga iväg nu? Har en resa till London, någon som vill köpa den? Nej, skämta bara den är absolut inte till salu! Åkte lite skidor idag. Fint. Hade kunnat åka ett till varv eller långa rundan. Gick som ett sus genom brus. Brus å kompani. Bakat idag också, såklart. Smuliga bärmuffins. Lite som en kombination av smulpaj och muffins med bär. De blev lite konstiga men goda. Det är ofta lite mystiskt när jag är i köket och fixar men för det mesta blir det ändå bra. Å snart är det februari. Det blir nog bra det med. Har varit väldigt glad hela veckan. Bättre kan det inte bli. Mycket bättre att gå runt och vara glad än slösa liv på att vara en surkart. Jag är den personen som alltid säger hej då. Bahapp. Oj. Klockan är kvart i ett. Vad gör jag uppe! Kan fortfarande sova åtta timmar om jag går ochlägger mig nu. Fort.


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards