Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Frida - 6 januari 2013 21:16

Hej hej! 


Idag är jag glad och det är bra. Igår var jag melankolisk och det är inte bra. Idag har jag inte gjort någonting. Jo lite. Tittat på tv. Blivit beroende av skidskytte. Sitter som en bänk framför varje tävling och börjar kunna namnen på de olika tävlande. Pensionärsvarning på mig dig men vissa kan ju allt om fotboll och nu har jag helt enkelt hittat min tv-sport. När jag vill ha kryddiga chips men inte kryddblandiga då köper jag pringles salt och peppar. Det där kanske var svårförståeligt men salt och peppar är som rena kryddor. På andra chips är det som någon slags skapad smak av massa olika kryddor och medel. Ätit polkagrisar mest hela dagen för det är gott. Älskar polkagrisar lite för mycket. Jag har faktiskt målat mina naglar idag och de blev fina. Mycket fina. 


 

Blått, vitt och rött. Finare kan det inte bli just nu. Ni får välja land själva men för mig är det Frankrike. Passar väldigt bra in med den franska nougaten. Länder som finns att välja på är Storbritannien, Frankrike och Ryssland. Inte Norge och USA. Imorgon börjar skolan. Det känns ändå helt okej nu även om det så sent som igår känndes fruktansvärt. Det blir nog bra ändå. PRoven har ju redan tuggat ihop sig så antar att det bara är att bita ihop och tugga sig igenom dem. 


Bonne soirée och god natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards