Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Frida - 19 januari 2013 22:42

Halo.


Jag vill gå på Liseberg och vinna choklad. 2013 har bara börjat. Haft myslördag. Bara tittat på massa skidor hela dagen. Har blivit en sådan nörd. Såg på längdskidor, störtlopp och skidskytte. Störtlopp måste vara ett bra sätt att leka  med döden. Att åka nedför en backe i 160 km/h. Det måste krävas en hel del mod för att man ska utsätta sig för något sådant. Imorgon ska jag inte äta mackor till frukost. Det är en tanke jag tänker väldigt ofta. Grejen är den att när man väl står där på morgonen och ska ta fram fukost känns det tråkiga alternativet macka och te väldigt lockande. Te. Ge mig en kopp, tack. Igår åt jag tacos med  mina vänner och det var väldigt gott. Väldigt. Har fått massa idéer om vad man kan ha till tacos. Någon gång ska jag prova och stoppa i en banan någon gång. Varför inte ha i lite mango bitar när man ändå är igång? Frukttacos, det ska jag göra! Kanske jordgubbar på sommaren. Eller kanske inte. Risken är att det spårar ur och blir efterrätt av det hela. Imorgon ska jag baka. Har leagt av mig tror jag men imorgon, då så! Drack upp min grekiska dricka idag. Fanta lemon är mycket godare när den är grekisk. Vet inte ritkgit varför men det är så. Hoppas er helg är lika fin som min. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards