Alla inlägg under maj 2011

Av Frida - 1 maj 2011 21:16

Hei. 


Sitter här som vanligt. Känns som att jag när som helstskulle kunna få hicka. Hoppas det inte händer. Gårdagskvällen spenderades med R&L. Najs suprajs. Vi åt oss feta på massa olika grejjer och åkte och tittade på majbrasa eller om det kanske heter våreld. Haha. 


Den här dagen har varit en tråkig söndag. Jag har faktiskt pluggat samhällskunskap. Ekonomi. Sump tråkigt. Prov eller ''skrivnig'' som läraren kallar det på fredag. Eh hehe. Hoppas på det bästa då. Annars har jag inte gjort mycket idag. Gick runt den svarta tjärnen med pappa. Kallt som fasen ute. Hoppas verkligen att värmen kommer tillbaka snart så det går att vara ute igen. Jaja, det var dagen det. Imon är det skola igen. Känns helt okej. Trevligt att ha dagen sysselsatt igen. Bara 6 veckor kvar till sommarlovetnu. Lita på min nedräkning, jag har rätt lovar! 13 veckor till Grekland! Wihoo.¨


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards