Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Frida - 14 maj 2011 21:55

Hai.


Dagen har varit vanlig. Inte så rolig men inte heller tråkig. Har varit ute och fixat lite, spelat kort och pluggat lite matte. Gick väl sisådär, ser bara det negativa i allt. Jag burkar ju vara den som ser positivt på det mesta men med matten är det tvärtom. Inte bra, det lär vi göra något åt. Påtäl om något helt annat skulle man haft ett hårspänne. Stör mig så himla mycket på min lugg och den kommer åka av när ni minst anar det! 


Nu sitter jag är och tittar lite på eurovision. Hoppas självklart att Sverige vinner även om jag inte ritkigt tror att vi gör det. Ska jag hejja på hågon annan så blir det Irland. Tycker deras låt är helt galen. Gillar Finland också men de vann ju för inte så längesedan.


4 veckor till sommaren. Snart är det 24:e maj. hoppas det blir en solig dag för jag har längtat till det datumet så många gånger under vintern.Måste göra något åt det där. Förresten så gjorde mamma jättegod mat idag. Champinjoner i Fridas hjärta. Hihihi.


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards