Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Frida - 7 maj 2011 22:38

Hei.


Oj så trött jag är nu. Dagen har spenderats med matteboken. Känner att det behövs ganska mycket repetetion inför nationella. Jag måste plugga imon också. Har teknik prov nästa vecka och känner mig rätt osäker på det också. Huva känns som att den här helgen inte räcker till riktigt. Råkade sova till tio över elva imorse också. Det var verkligen inte meningen men det blir så när man är ensam i uset och ingen för något oväsen. Imorgon måste jag till Mormor och Morfar också för morfar fyller 81 på måndag. Grattis till gubben!


Kvällen idag har spenderats med Louise och Rasmus. Mycket trevligt. Vi åkte först till donken och käka glass. Gott! Sen åkte vi till ica och köpte föda. Haha. Det där lät ju inte klokt. Föda? Ojoj alltså vi köpte ostkrok och jordnötsring inklusive coca cola. Efter det blev det hem till Rasmus och titta på Hälsoresan. Ganska knasig film måste jag nog säga. Sen skulle vi ut och gå lite så blev det visst litelång och plötsligt hade vi gått 7 kilometer. 7000 meter. Det är rättbradå jag inte brukar gå så långt annars. Vanlig promenad för mig ligger väl på ca 2 kilometer. Hihii. Mina fötter var ganska trötta på slutet och känner att jag kommer sova gott efter lång prmenixen. Lovade ju ett bildligt inlägg också så här är lite bilder från promenaden. 


   Mobilkameran så ja, inte världens bästa kvalité. Fast ändå är det ju tanken som räknas!

   Ensamt hus, vill du flytta in?


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards