Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Frida - 9 maj 2011 21:08

Hei.


Okej nu ska jag testa det här. Är det inge ljud så är det min dator det är fel på.


Siri i det gröna.


Heirå.

Av Frida - 9 maj 2011 20:52

Heii.


Nu kan det gå och tjocka sig i ett gryt för datorn dummar sig men jag ska ändå testa en sak. Får väl se om det lyckas eller inte. Dagen har i alla fall varit bra och jag älskar värmen! Äntligen lite värme. Siri ligger och sover i min byrålada på mina byxor. Bäst för henne att hon inte hårar ner för mycket. 


Åkte en liten tur med moppen idag också. Mycket trevligt. Blam blam. Ska ta och kika igenom mitt usb-minne. Ingen aning om vad som döljer sig i det men hoppas på att hitta mina gamla noveller. Jag har fått massa bra idéer till en ny novell också så ska ta mig tiden att skriva lite sen. Förresten, något helt annat, så borde skolan slute servera färrbiff! Man blir ju rädd bara av att se på det. Det är ritkigt sant alltså jag är livrädd för skolans färsbiff. Huu. 


Mhhm nu blev det inte som jag tänkt mig igen. Jaja. Nationella i engelska imon. Lestening. Huuu. Önska mig stor lycka till för det behövs verkliiigen! 


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards