Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Frida - 11 maj 2011 21:47

Hai.


Filmade lite igår. Det blåser ganska mycket lär jag säga. Hihih.



Heirå.

Av Frida - 11 maj 2011 21:32

Hej.


Inget bloggande igår, nej. Nationella gick åt skogen men lksom vad hade jag väntat mig? Man kan inte vara bra på allt.


Idag så var det orientering med skolan. Inge vidare kul men jag klarade i alla fall banan helt. Känner mig nöjd med det. Banan kändes otroligt lång också även om det sades att den bara var 4 kilomter. Det kan ju ha berott på att det var fantastiskt varmt. 


Sitter här i min lilla bubbla av musik. Härligt! Tänk att snart är det sommarlov! Vad jag längtar och väntar. Ska bli så fantastiskt härligt. Förresten så är det del 1 på teknikprovet imon. Det kommer går bra. Är nästan säker på det i alla fall då jag verkligen känner mig duktig på krafter och mekanik jox. Hiiha. Klippte gräset för första gången iår idag också. Sommaren närmar sig med stora steg. Jag ser det blommande körsärsträdet utanför mitt fönster. Vackert. 


Förrestgen lite skolsnack igen. Vi ska göra en power point presentation om vilket ämne som helst. Man får alltså välja själv och jag har ingen aning om vad jag ska göra om. Huu. Någon som har något tips? Fick reda på resultatet på programmeringsprovet idag också. Jag fick godkänt! Hahah. Tur det och ville inte ha nå mer! 


Good hay. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards