Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Frida - 8 maj 2011 20:53

Hei.


Starta om på nytt? Nej, nej det är bra som det är någon nystart behöver jag inte. Den här dagen har varit ganksa tråkig som de flesta söndagar. Satt med matten en stund det gick inte så bra och var inte så kul idag. Satta mig med en bok i solan istället. Trevligare men boken är lite underlig. Vet inte vad det är men någor gör så jag inte ritkgit fastnar i den. För övrigt har jar inte så mycket att skriva om och boken heter Hypnotisören. Kan ju inte vara annat än underligt när det är hypnos inblandat. 


Känner mig allmänt trött och seg men tänker inte gå till bädden än på ett tag. Lalalalala. Imon är det måndag. Veckans första dag! Nananananina. Plingelinge. Äh ingen idé att skriva när jag ändå inte vet vad det är jag ska skriva. 


Ojojojoj då. Hjääälp!


Heirå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards