Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Frida - 30 maj 2011 21:05

Hei.


Näe. Hade svenksa prov idag. De gick väl okej. Fick veta resultatet på kemiprovet. Det gick väl okej, är väl nöjd. Känns som att jag inte gjort ett dugg vettigt idag fast jag faktiskt skrivit ett prov. Teknikäraren var spårlöst borta så blev ingen sån lektion idag. Gjorde inget vettigt på samhällen. Vi slapp titta klart på en otroligt dålig film vi började se i fredags. För många tyckte den var dålig. Hade ingen matte så fick sluta en timme tidigare. Det var najsigt! 


Jag är mig själv och ingen annan. 


Kom ihåg två saker. Katter är lika mycket värda som hundar och huskatter är lika mycket värda som raskatter. Jag blir så störd på folk som tror att katter är dumma i huvudet bara för att de klarar av att traska runt själva och kanske skita i någons rabatt. Det är naturligt för dem.


Aaaj! Jag fick nyss en sticka i tån av golvet. Kommer aldirg våga ha foten på just det stället igen.


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards