Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Frida - 16 maj 2011 21:07

Hei.


Inget bloggande igår pågrund av ett jädrans åskoväder. Bakade i alla fall marshmallows muffins igår, goda och fina. 


Idag har jag då varit i skolan. Inget speciellt där. Fick veta resultatet på teknik provet och det gick toppen! Sen har jag pluggat matte till nationella imon. Det vara i fyra timmar så försök inte nå mig imon mellan nio och ett. Önska mig lycka till också. Vi hoppas på det bästa. 


Det sista jag är gjort idag är att begrava stackars lilla Ärtis. Nu ligger hon bredvid kaninen och de andra två hamstrarna. Det lilla djuret gav mig mycket glädje och jag antar att det var dags för henne att segla vidare. Hon blev ändå 1 år och 3 månader och vi alla vet ju att små råttdjur som henne inte blir så gamla. 


Ta en titt på ett årsedan vetja. Står i menyn på vänster sida och kan ju va lite kul att veta vad jag gjorde för ett årsedan. 


Heirå. 

Av Frida - 16 maj 2011 20:45

Hei.


Idag fäller vi en tår för Ärtis som är i himmelen nu. Hoppas du har det bra där du är nu.


   

Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards