Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Frida - 26 maj 2011 21:27

Hei.


Den här dagen har varit rätt bra. Slutade en timme tidigare än vanligt, gjorde jag igår också men kändes ändå bättre idag. I skolan var det inge sepciellt vanligt bra. Ukkig mossaka med alldeles för mycket tomatgegga att äta. 


Vill ni veta mer vad jag har gjort idag? Köpt en hamsterbur! Hiihi. Fast det bor ingen där än men det kommer flytta in någon så snart som möjligt. Jädrans projket att bygga ihop den lilla buren men efter en stunds tänkande och fixand emed tre hjärnor så gick det bra. Haha. Vuxna människor har inte hamstrar? Stämmer det? Hah, jag är i alla fall inte vuxen än. Förresten så föredrar jag djur som är mindre än mig själv. Ska erkännas att jag ibland tycker Siri är ganska stor. Ska nog förmodligen alltså aldrig köpa mig ett husdjur som är större än Siri. Men man vet aldrig vad som händer i livet, det får framtiden visa. 


Vet ni vad jag ägnar mig åt ibland här hemma när jag är galen? Spontan dans. Improviserad galen dans utan musik. Såg lite Ika i rutan igår och där sysslade hon med det och exakt så håller jag själv på ibland. Knäppis. Hahah.


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards