Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Frida - 25 maj 2011 21:12

Hajja lajja! 


Idag är jag så trött i ögonen. Är nästan alltid det på onsdagar. Undrar vad det beror på egentligen? Dålig syn har jag i alla fall inte! 


Dagen har väl varit helt okej. Vann tre dumlekolor på fysiklektionen. Haha. Vi hade typ nå tävling om man kan kalla det för det. Var i olika grupper så skulle man räkna ut saker som klassrummets area, hur många kulor går det i bägaren, vad är kulans volym, hur lång har plaströret och vad väger stenen? Rätt kul och min grupp kom trea. Hihih. 


Var kemiprov idag också. Tror det gick ganskabra. Kändes i alla fall helt okej och väntar spänt på att få veta reultatet. Blobb jag är trött och ska lägga mig i gosiga sängen snart. Blö måste gå ner igen också för att mamma hade bråttom som tusan in duschen så man inte hann klart i badrummet. Spunk. 


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards