Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Frida - 17 maj 2011 21:40

Hai.


Nu blir det ett litet snabbt inlägg i brist på tid. Hade ju nationella i matte B idag och det gick rätt så bra tror jag. Hade nog inte kunnat gått bättre för att vara mig. Äntligen över. Bara tre prov kvar innan sommarlovet. Efter provet gick jag hem och har allmönt latat mig även om jag borde ha pluggat teknik till på torsdag. Aja det gör jag imon! 


Har åkt moppe också. Hemlans trevligt. Belv en glass på donken också. Mumsigt. Jaoo, det var de det. Jag har börjat skirva lite på en berättelse. inte en novell en berättelse. Hihi. Har massvis med idéer och tror det kommer bli riktigt bra. Förresten läser jag en dålig bok nu så har inte läst på flera dagar. Den är inget bra, tjock och allmänt blä. tänker inte läsa ut. Tar mig till bibloteket innan veckan är slut helt enkellt. 


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards