Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Frida - 14 mars 2016 22:27

 Hej hopp!


Idag har jag haft kvaliets tid med kvalitetsledningen. Så trevligt. Nej, det kan jag inte påstå att det var. Låt det gå fort till fredag eftermiddag. Kemin hamnade lite i skym undan idag. Det var inte så bra men lovar att komma tillbaks till dig imorgon. En obligatroisk suck truck på det. Vet ni vad jag såg idag? En fluga! En sådan där man har runt halsen. Nej, en insekt såklart! Det tyckte jag var ett fint vårtecken. Det var även +9 utanför fönstret. Whooop. Lite vår, det var välkommet. Fast den där runda gula på himlen verkar glömt av oss igen. Flyg fula fluga flyg. Det var nästan svårare att skriva än det är att säga. Imorgon ska jag bege mig någonstans. Någonstans menas adress jag aldrig varit på innan och inte vet vart det ligger men förlitar mig till hundra procent på Google. Kan bli spännande. Köpte tre bananer idag. Vad skall jag med dem till? Antagligen var nog tanken att jag skulle äta dem. Hörde på TV:n någon gång för ett tag sedan att bananerna tydligen är hotade av någon sjukdom och kanske dör ut. Det gäller att passa på då. Oliovo. Pippi. Eftersom att det är pi-dagen. Fick plötsligt lust att titta på Pippi och uppleva lite barndom igen. Då har jag något att göra efter tentan.


God natt!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards