Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Frida - 9 mars 2016 22:11

Hej hopp!


Onsdag. Wednesday. Bon après midi. Finn ett fel. Solen var framme i tre minuter idag. Det höjde direkt temperaturen här inne till +22. Fast nu är den tillbaka på +19. Känner hur det blåser isvindar från fönstret. Jag är hungrig. Lär dröja innan det blir något att äta. Om en sisådär nio timmar om magen har tur. Ville skriva om något men jag tror vi hoppar över det. Mat mat mat. Blablabla. Tror jag uppnått den där punkten nu när det är fullt i hjärnan. Åtminstone är det mycket nära dit. Det ä lätt att sväva iväg. I tankarna. Satt här och skrev så åkte huvudet ivåg någonstans och nu är det dags att gå och lägga sig. Satt och tittade lite på skidor förut. Tycker de låter så roligt när de säger löpare. Haha, varför kallas det löpare och inte åkare? De springer ju inte. Såg en så rolig reklam. Det var en fisk som gled runt på ett golv. Hahaha. Vet inte varför jag tyckte det var så kul. Eller jo, det vet jag nog egentligen. Om man ändå kunde ha en fågelvinge. Eller änglavingar kanske är ännu bättre. I alla fall när man är människa från början. Hoppas ni sover gott för det tänker jag göra.


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards