Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Frida - 12 mars 2016 22:38

Hej hej hej!


Suttit fast här i stolen hela dagen. Kommer vara fast här några dagar till. Missar jag tentan är det förmodligen för att jag växt fast i stolen. Det går så fruktansvärt långsamt att plugga. Har inte energin just nu för att plocka upp den där tappadde motivationen. Särskilt kvaliteten. Kan göra uppgifterna och läsa hur många gånger som helst men det rinner bara rätt igenom. Suck truck. Det är mitt nya rim. Är det riktigt illa kommer den gamla klassikern dö i en sjö fram men det är som tur var inte så ofta. Satt här och tittade lite på melodifestivalen. Gav det ett halvhjärtat försök för att det var final. Tyckte låten som vann var lite trevlig till och med. Köpt en blijett till Dalarna. Whoopp whoop! Nästa vecka ska jag träffa mina fyrbenta vänner igen. Saknar dem. Oj. Nu blev det ledsamt. Fyrklöver. Mandelmassa. Körsbär. Sparris. Fläderblomma. Persikor. Salt. Vatten. Krumelur. Fiskfjäll. Knapphål. Sommarvind. Höstlöv. Snöflinga. Ögonfrans. Hjärtansfröjd. Mygga. Geting. Morrhår. Sommarblomma. 


Hei då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards