Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Frida - 11 mars 2016 21:42

Hej.


Suck truck. Känns som att all energi runnit ur mig. Varit glad hela dagen så då kanske det inte är så konstigt. Varit i skolan för sista gången på ett bra tag. Tentorna räknas inte. Var tvungen att suga i mig atmosfären av B-huset idag. Levt mitt liv i B-huset sedan i höstas. I alla fall spenderat väldigt mycket tid där. Nu är det slut. Förstår ni att jag hade min sista föreläsning idag? Åtminstone under den här utbildningen. Vart tog tiden vägen? Var det inte nolle-p typ förra veckan? Sista gången i BL31. Denna hatkärlek till sal BL31. Många iskalla timmar i dig har det blivit men nu är det över. Det är en skugga som fladdrar i skenet från lampan. Ett spöke? Hej hej på dig. Unnade mig en kväll med vvarken kvalitetsledning eller forensisk kemi. Tyckte jag var värd det. Går upp klockan sju imorgon istället och börjar i tid. Lovar att jag ska upp sju den här gången också. Känner mig lite ensam här ikväll. Gå ut och träffa någon då. Inte så lätt när närmsta man skulle kunna tänka sig att träffa bor minst 30 mil bort. På tv åker de skidor i t-shirt. Vad tokigt det såg ut. Hade en så fin dröm inatt. Ville sjunka in i den men det gick inte den här gången heller. Tänker på minnessållet i Harry Potter. Visst kallades det så? Det där där Harry sjunker in i Dumbledores minnen. Fast då får man ju inte vara med i upplevelsen, bara titta på. Trött. Å. Vill gå en promenad. Klockan 5.30. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards