Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Frida - 6 mars 2016 21:59

Hej hej hej!


Började nyss analysera min tandborste. Det var kanske inte den bästa idén jag fått. Den kändes vider värd när jag började titta närmare på den och har inte ens haft den särskilt länge! Ouff. Gott folk analysera inte era tandborstar. Vet att man borde byta tandborste ganska ofta, känns typ som man borde göra det varje vecka men har ingen lust att lägga en förmögenhet på tandborstar. Nog om det. Pluggat idag igen. De två veckor som väntar kommer inte bli roliga. Förstår inte hur jag ska kunna lära mig allt men ska försöka tänka positivt. Brukar ju vara duktig på det men denna gång vet jag inte vad som hänt. Jo, kvalitetsledning hände. Så var det ja. Gått runt hela dagen och tänkt på att jag börjar åtta imorgon men sen tittade jag i schemat och där stod det 10! Whooo sovmorgon! Kommer nog aldrig bli en sådan där person  som går upp jättetidigt fast jag är ledig. Svårt att se mig själv göra det i alla fall. Lagade mat igen och det blev gott! Vilken tur. Vill ha ett eget kök men det lär väl dröja. Hoppsan. Den grå massan var kvar där utanför idag också så jag har inte varit utanför dörren idag. Man behöver inte det jämt. Vad bra. Nej, det här var inte så roligt idag så vi struntar helt enkelt i det. 


Tack och god natt.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards