Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Frida - 2 mars 2016 21:37

Hej hopp!


Skrulledutt. Är det tisdagkväll? Nej, det är onsdagkväll. Dyngenvill som mamma skulle säga. Imorgon ska jag vara duktig. Duktig på det där sättet med att göra-viktiga-saker-som-skulle-gjorts-för-längesedan-men-vill-fly-från-världen-så-skjutit-upp-dem-massor. Är så trött att ögonen rullar ihop. Där med gick det inte så bra att plugga ikväll. Får gå som det vill på duggihugg imorgon. Det kom några snöflingor idag. Så länge varade våren. Varit en lång dag. Var fyra timmar seminarium först med den brittiska kvinnan igen. Det var intressant i 3 timmar kanske. Eller ja, det var intressant hela tiden men kan omöjligt koncentrera mig konstant i 4 timmar. Checkpoint. Lunch. Checkpoint. Datorlabb. Var så flummig och full i skratt på labben. Det var roligt, hoppas jag inte störde någon seriös student. Okej, jag är också seriös. Egentligen. Skulle inte tagit mig så här långt om jag inte varit seriös. Polkagriskväll igen. De tar aldrig slut. Trevligt men tråkigt när jag fått 15 hål i tänderna. Det kommer förhoppningsvis inte hända. Och skulle det hända borde jag märka något innan det hinner bli 15 stycken. Det är inte lätt att vara människa. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards