Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Frida - 7 mars 2016 22:05

Hej hej!


Vaknade imorse med den där kommer bli en dålig dag känslan. Inte bra. Att det var något blött vitt på marken gjorde inte direkt dagen bättre. Fy och usch. Gick hem arg i sinnet. Fast det gick över sedan. Det var ju bra! Skrivit rapport. Det tycks inte vara någon ände på det nu igen. Vad är det för konstigt påhitt att man ska hinna klart med rapporten under labbtillfället? Då har man väl fullt upp med att utföra själva labben? Även om det är en datorlab. Vad som hänt med värmen här inne förstår jag inte heller. Termometern står på 19,0 nu. Är det under 20 fryser jag garanterat. 22 tycker jag är lagomt, gärna varmare. Satt inlindad i två tjocka tröjor och två filtar idag och det var ändå inte så det blev för varmt. Studentbostäder kan väl inte dra ner på värmen redan, det är ju bara mars! Gick in i duschen och hade kokhett vatten. Det var trevligt. Säkert jättedåligt för miljön, dyrt att värma upp och allt möjligt men ingår varmvatten i hyran får Studentbostäder skylla sig själva. Hade en ambition i ungefär 5 minuter att gå upp 7 imorgon fastän jag är ledig. Det kommer med största sannolikhet inte bli så. Men kanske går upp 8. Måste verkligen plugg mega mycket om jag ska ha en chans på kvalitetsledningen. Plus att det är den andra tentan som ligger och skaver som en sten i skon också. Kämpa. Snart är det över. 11 dagar. Hjälp. Men jag klarade i alla fall duggihugg med god marginal så det är vi glada för!


God natt lille katt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards