Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Frida - 28 juni 2013 21:33

Tjosan!


Idag är det alltså fredag. Dagarna känns så konstiga när det är sommarlov. Har varit som en onsdag idag ungefär. Har en fin kväll för mig själv. Det enda som saknas är jordgubbarna. Måste köpa jordgubbar imorgon. Pusslat. Fikat med kokoscheesecake vilket var godare än jag trodde. Gillar inte kokos alltför mycket. Men lite är gott. Varit på biblioteket. Är det tillåtet att ta av sig skorna och gå barfota i allmänna rum? Det borde det vara. Jag gjorde i alla fall det. Har en blåsa på varje fot. De är de dumma skornas fel. Skor är alltid dumma innan man lärt känna dem. Köpt en tidning. För att jag ville det helt enkelt. Funderar lite. Vet inte riktigt på vad. Vill åka till England och se smala hus och skorstenar täckta av murgröna. Ivy. Många saker låter finare på engelska. Fast svenska är helt okej det med. Hoppas ni har en trevlig kväll för det har jag!


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards