Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Frida - 2 juni 2013 22:15

Halo.


Gloooria. Dagens sanna sanning. Den där åsksmällen kom idag som jag väntat på i flera veckor! Lufttorka. Jag vill åka till London. Hoppsan. Som vanligt med andra ord. Ååååååå. 


  

Bakade lite idag för det är söndag. Cupcakes med kokos och vit choklad. De blev faktiskt väldigt mycket godare än jag trott. En positiv överraskning. Har hjälpt pappa med fönstren också. Och tvättat ett fönster till mamma. Städat lite också. Kännts ändå som att jag inte gjort någonting. Och imorgon är jag ledig. Känner redan hur rastlös jag kommer att bli i sommar. Inte bra. Borde hitta något mer att sysselsätta mig med. Fick stor framgång i ett spel idag. The legend of Zelda: Ocarina of time. Det är det finaste spelet jag spelat. Miljöerna eller hur man ska säga är så fina bara på något vis. Ta en cupcakes och sov gott för det ska jag göra.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards