Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Frida - 13 juni 2013 23:04

Hej.


Idag har jag kittelnäsa och det kittlas så väldigt mycket. Vill nysa hela tiden men det går ju inte. Vill sjunga men har ont i halsen så det går inget bra. Det här var ingen fin start på lovet. Regn är mysigt när det verkligen regnar. På riktigt. Inget fjutt regn. Folk pratar så mycket om särskrivning att jag övertänker på det och vet knappt längre när man ska ha det eller inte. Jo, det vet jag nog men det är lätt att börja tveka. Eftersom det var riktigt regngrått idag passade jag på att börja lite med sommarmatten. Jag vill i alla fall försöka att vara lite förberedd till det som väntar i höst, därför måste det göras. Det är vad jag gjort idag. Lagat lite mat och så. Sallad. Det roliga med sallad är att det går att variera i alla oändlighet. Också är det ju gott! Ska nig lägga mig tidigt och hoppas på att min miniförkylning gått över till imorgon. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards