Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Frida - 5 juni 2013 22:11

Hei!


Vilken fin dag det här var. Och kvällen också. Var påväg att skriva att jag pulsade mig iväg till biblioteket idag. Nu finns ju ingen snö att pulsa i. Cyklade istället. Det är så fint att cykla när solen skiner. Blev impuls picknick med baguette och annanas sen. Det var en trevlig impuls. Färsk annanas är en sådan skillnad emot sådana där delmonteburkar. Konserverad alltså. Har ni ätit konserverade aprikoser någon gång? Det är gott! Observera att det står aprikoser inte persikor. Det är inte samma sak säger den petige. Samma som att clementiner och satsumas inte är samma sal. Och ni som säger mandariner, gör en sökning på google. Där fick jag något i ögat. Aj. Bara för att jag tar studenten tänker jag inte bli någon festprisse. Är hellre mig själv. Bra. Tack. Kisse ligger under sängen och gömmer sig. Tror jag ska göra henne sällskap. Såg en bok idag med ett så fint omslag. Hoppas den står kvar om jag återvänder till biblioteket nästa vecka. Omslaget gör faktiskt mycket om än innehållet gör mer. 


 

Maskrosor och tår en fin kombination. Sommarfötter. Förstår inte folk som ogillar fötter. Det är ju en vacker del av kroppen. Åtminstone om man sköter om dem. Ja, jag gillar i alla fall mina egna! 


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards