Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Frida - 15 juni 2013 22:29

Hej.


Här sitter jag förkyld och trött. Det var inte roligt alls att bli förkyldig nu. Känns ytterst onödigt men någon gång ska det väl vara min tur också antar jag. Lägger ett pussel. Skulle kunna sitta vid pusslet hela dagen för det är så trevligt att bara sitta där och klura på var varje bit passar. Fast man måste göra andra saker också. Körde över en snigel idag med gräsklipparen. Fick ont i hjärtat. Jag som alltid stannar för humlorna såg inte den stackars snigeln innan det var försent. Skulle aldrig kunna bli jägare. Inte heller slaktare. Döda är inte min grej riktigt. 

  

Känner mig lite nördig när jag nyss satt här och spelade röj. Det var längesedan. Lyckades få ut den stora. Det fanns en tid då jag spelade röj väldigt mycket. Det var dock ett bra tag sedan. Sisådär 5-6 årsedan ungefär. Så det kittlas i näsan, någon som vill byta? Redan gått en vecka av sommarlovet. Vad kommer hända inom de närmsta nio veckorna? Det är ett stort frågetecken. 


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards