Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Frida - 4 juni 2013 22:52

Hej hej. 


Varför blir allt så tråkigt när det är grått ute? Och varför lever jag upp på kvällarna? Vill ibland vara sådan som kan vara pigg på mornarna också. Tyvärr är det förbaskat svårt. Har inte varit  så kul idag. Mest grått och tråkigt. Det var ju tråkigt. Nu är jag upplivad som bara den för att det är natt. Det här med att jag vill ha vingar. Borde nog blivit fladdermus. Både vaken på natten och med vingar. Det ultimata. Studentade mig igår och det var studentigt. Sitter med min mössahatt. Den är så underbar, vacker och ful. Fall in love with yourself. När man lagar mat och det inte blir som man tänkt. Då är det en besvikelse. En stor sådan. Förstår inte varför jag inte köper naturgodis lite oftare. Kanske tur, för det är extremt beroende framkallande. Kliar mig på näsan och tänker att om tre dagar behöver jag inte sätta min fot i gymnasiet något mer. Hemskt eller underbart? Båda två. För ett årsedan skrev jag att jag hade en trea att ta mig igenom. Det har jag inte längre. Var i skolan idag. Sista gången innan studenten. Allting känns så konstigt. Nu ska jag sova av mig lite.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards