Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Frida - 16 juni 2013 23:50

Hai.


Fikat lite för mycket idag. Därför sitter jag nu och äter chips för att försöka jämna ut sockerhalten i kroppen. Går sisådär. Chipsen jag ville ha är där nere och har ingen lust att hämta dem. Inte på grund av lathet utan på grund av att det låter så illa och andra människor här sover. Tror mamma hör vart enda steg man tar. Fast än hon sover. Idag har jag.. tcha ni kan få gissa. Pusslat! Det var rätt. Har blivit beroende av pusslet. Undrar om det är positivt eller negativ. Antagligen lite av varje. De sägs ju att pussel är bra för hjärnan. Inget ont som inte för något gott med sig. Gillar inte riktigt det uttrycket. Kommer på flera situationer där det inte stämmer. Ett annat uttryck jag börjat avsky är: Gör om gör rätt. Fy. Det är något någon kaxig pizzaätare i en skog kan slänga ur sig. Eller en överhjälmad snubbe i kostym. Hur man är när man är överhjälmad får ni fråga någon annan. Oj, vad trött jag blev i ögat. Har idag som skrivet fikat. Och bakat. Vackra cupcakes. Varit på båda Hemköp och Ica. Det är väl irriterande när man kommer ut ur affären och kommer på att man glömt något. Det hände idag och då hade jag ingen lust att gå in i samma affär igen. Spotify. Det är väldigt bra (förutom när de tar bort ens favoritlåtar), men spotify känns väldigt opersonligt. Varför vet jag inte ritkgit, man skapar ändå sin personliga lista. Men man har inget att ta i. Inte som med CD-skivor. Jag saknar CD-skivornas storhetstid. Därför ska jag skapa mig en CD-samling precis som folk hade förr. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards