Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Frida - 18 juni 2013 23:13

Hei. 


Jag har inte så många ord att skriva idag. Lagade lite mat igen. Köttfärspaj. Det blev gott, synd att man blir mätt så fort. Vad skönt det är när det är tyst i öronen ibland. Öronen är inte gjorda för att ha brus och dus i sig hela tiden. På nätterna har jag en snarkande katt i örat. Ser redan er som är rädda för fästingar stå och titta snett på mig. För något år sedan var jag också fästing rädd som bara den. Rädslan har försvunnit och har hellre en fästing krypande i sängen än är dum mot lill kisse. Henne måste man vara snäll med. Hon har sin egen morgonrock. Var på Mc Donalds och åt deras nya glass. Det var ingen hit. Nästa gång tar jag en annan smak. Gillar ni marmelad? Det gör inte jag. Skulle vara kul att gilla det. Tycker inte sött och bröd passar så där väldigt bra ihop. Något jag gillar är philadelphiaost. Den med choklad också. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards