Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Frida - 19 juni 2013 22:29

Halo. 


Hade lust att skriva något. Men det kommer inte att bli så. Känner hur 27:e juni deppen smyger sig på. Det är nog bäst att jag går i ide den dagen. Antingen måste man nog känna mig väldigt väl för att förstå varför. Kanske inte ens då. Eller så måste man gilla någonting väldigt mycket. Nu blev jag nervös. 11:e juli. Och sedan den 12:e. Mycket datum idag. Nu fick jag en känsla av på riktigt. Jag tror den känlsan är bra. Oj oj oj. Är fruktansvärt sugen på chips. Det är en onyttighet jag skulle ha svårt att klara mig utan. efter att ha köpt chips nästan varje vecka sedan jag var ungefär 4 känner jag mig ganska väl bevandrad i chipsvärlden. Ser det inte som ett problem att jag gillar chips. Äter inte så mycket godis, därför bör jag få väga upp det med chipsen. Är den där personen som har en favorit ett litet tag och sedan byter till en annan. Just nu är det OLW:s ranchchips som gäller. Snart är det antagligen någon annan som är min favorit. För några årsedan hade jag dock en given favorit jag alltid åt. OLW sourcream onian. Gillar inte sourcream alls längre. Förstår inte hur jag kunnt haft dem som favorit under en massa år. När det kommer någon ny chipssmak känns det som att det 75% av gångerna är sourcream inblandat. Det är lite synd för oss som inte gillar det. Föredrar OLW framför Estrella. Varför vet jag inte riktigt. Det har bara blivit så. Mitt förhållande till Pringles är en annan historia. 


Hai då. 



Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards