Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Frida - 31 maj 2012 20:46

Hej hej!


Det märks verkligen att sommarlovet närmar sig. Inte gjort mycket idag heller. Sett klart på Robinson Crouse filmen. Filmen var mycket bättre än boken! Faktiskt så var det en ganska bra film, och boken som var så seg att ta sig igenom. Men ändå har jag läst den dock tog det sin lilla tid. Har två till klassiker som står i hyllan och vill att jag ska läsa dem. Får väl se om jag kanske tar mig an dem någon gång. Känns lite lätt tungt med Sagan om ringen. Inte alls min typ av bok. Enligt pappa är den tydligen himla bra. Jaja, vi får väl se. Börjat med en annan bok nu. Pringlesbrukar skulle man kunna använda som bowlingkäglor. Lite lätta, men det skulle gå! Är det bara min mamma som alltid har samma musik i bilen? Har hört hennes absolute rock skiva eller vad det är minst 28 gånger den senaste månaden. Snälla ta och byt någon gång. Hello cold world. Sitter här med filt och tjock stickad tröja och det är juni imorgon! Syrenen blommar i alla fall utanför fönstret, det enda positiva med vädret just nu. 


Popcorn! Yums mums. Inte bra att missa något. Hoppas det kommer flera chanser. 


Haidå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards