Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Frida - 14 maj 2012 20:49

Hej hej.


Börjar koka av oro så fort det händer något konstigt med datorn. Fick nyss bluescreen för första gången någonsin. Hua. Vet ingenting om sånt här egentligen. Det är då google är ens vän. Fått en teori om varför och datorn fixade någonting själv efter det hemska så vi hoppas det är bra nu och att vi inte behöver uppleva fler blå skärmar. Dagen har varit normal måndaag. Normalpentan, cyklohexan. Metanol och butanol. Infekterats av kemi. Fast det är rätt kul så gör inget. Varför är det så jädrans kallt ute? Har haft isbitar till händer hela dagen. Inte roligt. Vi vill ha lite värme här nu. Är inte vi svenskar värda det efter en lång vinter? Det tycker jag vi är. Åkt lite moppe med Rasmus och Louise. Min moppe är i koma för tillfället. Hoppas han vaknar upp inom en snar framtid. Burr hurr. Vill in i en eld och värma mig. Eller en ugn. Ugnen är bra för där kan man stå och värma sig. Om den är på vill säga. Någon mer än jag som använder ugnen som värmekälla? Härligt, härligt med kort vecka. Visserligen blir det mattenörd helg men vad gör det? Nationella nästa vecka. Längtar inte. Eller jo, kankse lite. Då är det ju liksom över sen. 

Finns det någon mer som inte gillar tuggummi? Tycker verkligen inte det är gott. Har så många gånger försökt mig på att bli en tuggummi människa med samma resultat varje gång. Får helt enkelt ont i huvudet när jag går runt och maler tänder hela tiden, inklusive att smaken tunnas ut direkt eller försvinner helt. Nej, det är något jag inte förstår mig på. 


Haidå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards